وزیر کشور با بیان اینکه ایران خود قربانی تروریسم بین المللی است، تاکید کرد: آمادگی کامل داریم با کشورهای عضو سازمان همکاری شانگ‌های در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی همکاری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)  شیراز را به شدت محکوم و بر تقویت همکاری با ایران برای مبارزه با تروریستم تاکید کرد.
کلمبیا چهارمین قربانی نوجوانان والیبال ایران
سرمربی تیم ملی والیبال کوبا بعد از یک‌ لیگ ملت‌های ناامید کننده از‌ کار برکنار شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود با حضور جمع فراوان تماشاگران برزیلی موفق به شکست میزبان شد.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: «ایران در ضعیف‌ترین وضعیت موضع گیری از زمان انقلاب تا کنون قرار دارد.»
مسئول واحد قربانی عملیات حج تمتع اظهار کرد: بخشی از گوشت قربانی ذبح‌شده داخل خود عربستان می‌ماند و بخشی دیگر به برخی کشور‌های فقیر آفریقایی و آن هم توسط دست‌اندرکاران مربوطه در کشور میزبان ارسال خواهد شد.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
هافبک سپاهان تاکید کرد با آمادگی کامل به استقبال دیدار با پرسپولیس می‌روند.
پیروز قربانی، مربی سابق شهرداری آستارا می‌گوید با اتفاقات پیش آمده در حال حاضر می‌خواهد در فوتبال پایه کار کند.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بچه‌هایی که در اردو هستند و آنهایی در تیم ملی حضور دارند در تمام مسابقات هدفشان خوشحال کردن دل مردم و برافراشته شدن پرچم ایران است.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: دشمن گمان کرده با راهبردهای جنگ ترکیبی می‌تواند این ملت را به زانو درآورد، انقلاب اسلامی و کشورهای محور مقاومت بنیان‎گذار جنگ ترکیبی، بودند.
تیم ایران در نخستین مسابقه خود در تور ساحلی آسیا موفق به شکست هند شد.
عجیب‌ترین نام در لیست سرمربیان لیگ بیست و دوم، تنها سرمربی اخراج‌شده این فصل فوتبال ایران نیز محسوب می‌شود.
تیم ملی فوتسال ایران با باخت مقابل ژاپن در فینال، فرصت ثبت چهاردهمین عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد و باوجود داشتن بهترین خط حمله، قربانی استراتژی سامورایی‌ها شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان این که تدارک لازم برای اعزام تیراندازان به مصر دیده شده است، گفت: باید با قدرت در مسابقات حاضر شویم.
الان که تمام شانس‌های ما سوخته به فکر افتاده‌اند و مصاحبه می‌کنند؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.
چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.
تیم ملی والیبال ایران اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۲ لیگ ملتهای والیبال جهان را مقابل چین تجربه کرد؛ یک تجربه شیرین که با برتری ایران همراه بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ